Каталог |
|
|
|
Надія Гербіш, письменниця |
Такої думки притримується, зокрема, відома письменниця та щаслива матуся маленькою Богданки - Надія Гербіш: «Зазвичай в Інтернет-магазинах я купую своїй донечці одяг (з Британії та Америки - якість значно краща, а ціни доступніші) і книжки (англійською - на Amazon'і, українською - на сайтах видавництв). Ще купувала розвиваючу книжку-бампер прекрасної ізраїльської фірми tiny love». |
Солідарна із Надією і шеф-редактор весільного порталу «Пара молода» та мама трьох дітей Оксана Дябло: «Я давно вподобала Інтернет-шопінг за демократичні ціни у поєднанні з добротною якістю. Крім того, це дуже зручно в плані економії часу, пошуку потрібного товару, порівняння цін на різних сайтах… Найчастіше я купую своїм діткам одяг та іграшки. Були і габаритні покупки – наприклад, триколісний велосипед. Звичайно, траплялися розчарування покупкою, але не частіше, ніж у випадках зі звичайними магазинами». |
Оксана Дябло, шеф-редактор paramoloda.ua |
Юрій Бадзян, резидент "Вар`яти-шоу" |
Менше досвіду Інтернет-покупок для дитини має сім'я відомого коміка, резидента «Вар’яти-шоу» Юрія Бадзяна. Але і той, що є, Юра згадує з прикрістю: «Для малого через Інтернет купували лише раз. Дружина замовила зимову курточку в «AliExpress» - «мейд ін чіна»… Брали на виріст і добре, що так, бо курточка прийшла замість анонсованих 30-40 днів, лише через 3 місяці, в лютому, коли зима була позаду... Але, як я вже казав, брали на виріст: думаємо, наступної зими згодиться... Якість на ті гроші пристойна, в нас би обійшлося в 3 рази дорожче. Взагалі, на дитину брати в Інтернет-магазинах одяг ризиковано, бо треба міряти...». |
Про тривалий термін доставки з Китаю говорить і редактор порталу позитивних новин «Like» та мати двох хлопчиків Ольга Терещук. Однак, покупками зі «світової фабрики» вона таки залишилася задоволена: «Я замовляла планшет, який коштував значно дешевше, ніж аналогічний в Україні - йшов довго, але прийшов, і совісно запакований. Ще ми купували літачок з управлінням - також відносно дешевий і був дуже якісний. Прослужив довго. І до зараз ще маємо машинку на пульті, яка також коштувала значно дешевше, ніж аналогічні в Україні, і виявилася якісною. А в час "буму" бакуганів - така іграшка була — ми також замовляли їх з Китаю. Наші, куплені в Україні, давно розлетілися на друзки. Китайські ж ще до зараз валяються під ногами :). До речі, при замовленні з Китаю, постачальники люблять частенько якийсь сюрприз підкласти до покупки. Приміром, викруточку маленьку до машинки, серветку для монітора планшета…». Тоді як «сюрпризи» від продавців зі спільнот мережі «Вконтакте» принесли Олі значно менше радощів: «Одного разу замовила парасольки для дітей і ще якісь дрібниці – була розчарована. Барахло ще те. Тим більше, що довго дуже доставлялося, а не обіцяний тиждень. Коли все ж продавець подзвонила, що є замовлення і я пішла його забирати, то виявилося, що воно не повне, а решта буде ще тижні через два. Якби я не оплатила заздалегідь, то відмовилася б від такого "сервісу"…». |
Ольга Терещук, редактор like.te.ua |
Святослав Журовський, IT-інженер |
Хоча, з іншої сторони, від розчарувань покупкою не застраховані і клієнти традиційних магазинів. Так вважає, наприклад, ІТ-інженер, батько двох хлопчиків-близняток Журовський Святослав: «Повертати куплені в Інтернеті дитячі товари не доводилося, але електротехніку – так. Один раз велосипед був недоукомплектований мілкими деталями (кілька шурупів не вистачало), але це вирішилось швидко та дешево в господарському магазині. Зрештою, у звичних магазинах теж інколи доводилось повертати чи міняти. Тож загалом, ми задоволені покупками для дітей в Інтернеті. Серед таких покупок були, зокрема, іграшки, велосипеди, зволожувач, одяг, харчування, засоби гігієни». |